Top 5 sztuczek na Instagramie, aby w pełni wykorzystać możliwości swojego firmowego konta.

Media społecznościowe są niezwykle ważnym narzędziem dla zespołów marketingowych. Pozwala zespołom promować swój biznes i zwiększać zasięg. Z tego powodu, zespoły odnoszące sukcesy regularnie korzystają z narzędzi do tworzenia treści w mediach społecznościowych i taktyk SEO w mediach społecznościowych. Media społecznościowe pomagają marketerom takim jak Ty łączyć się z konsumentami i innymi firmami. Niezależnie od tego, czy jesteś nowy na Instagramie, czy używasz go już od jakiegoś czasu, spójrzmy na kilka fajnych sztuczek Instagrama, o których możesz nie wiedzieć. Pomogą Ci one w pełni wykorzystać możliwości Twojego konta.

Stosuj przerwy między wierszami w swoim bio.

Jeśli próbujesz napisać absolutnie idealne bio dla swojego konta na Instagramie, ale nie możesz powstrzymać Instagrama przed usunięciem tych podziałów linii, jest na to sposób. Jeśli chcesz zrobić świetne pierwsze wrażenie na odwiedzających, zaloguj się na Instagram.com ze swojego laptopa. Po zalogowaniu się, kliknij na opcję „Edytuj profil”. Tutaj masz dostęp do swoich ustawień i możesz zamieścić swoje bio z przerwami między wierszami. Choć nie możesz tego zrobić z poziomu aplikacji w telefonie, wystarczy, że szybko odwiedzisz komputer stacjonarny lub laptop.

Dodaj linki i hashtagi do swojego bio.

Klikalny tekst jest opcją w Twoim bio. Jeśli umieścisz w tekście znak # lub @, ludzie będą mogli kliknąć na niego, aby uzyskać więcej informacji. Jeśli używasz więcej niż jednego konta lub masz ustawioną kampanię z hashtagami, jest to naprawdę przydatna opcja. Jeśli chcesz skorzystać z tego narzędzia, przejdź do swojego profilu i kliknij na „Edytuj profil”. Dodaj dowolne uchwyty w tym obszarze, w tym symbol @ lub #. Po kliknięciu „Gotowe” pojawi się link. Jest to świetna taktyka do wykorzystania podczas marketingu poprzez Instagram, ponieważ konsumenci mogą łatwiej dotrzeć do strony internetowej Twojej firmy.

Daj się zauważyć, aby pojawić się na stronie Explore.

Ludzie mogą wyszukiwać Twoją stronę po polu nazwy, które znajduje się w Twoim Instagramowym bio. Możesz użyć słów lub wyrażeń, które opisują to, czym zajmuje się Twoja marka. Pomyśl o tym jak o procesie SEO. Jeśli ktoś szuka tego terminu lub nazwy, masz większe szanse, aby zostać zauważonym.

Zwiększ swój potencjał sprzedaży.

Istnieje kilka różnych zasobów, które możesz wykorzystać, aby zwiększyć swój ogólny potencjał sprzedaży. Nie możesz sprzedawać przedmiotów ze swojego konta na Instagramie, ale są sposoby, aby to obejść. Istnieją narzędzia, aby połączyć przedmioty na sprzedaż do strony, która wygląda dokładnie tak samo jak strona Instagram. Różnica polega na tym, że każde zdjęcie, które zamieścisz, będzie miało swój własny link. Ten link może skierować kogoś na stronę Twojej firmy, bloga, itp.

Użyj Instagram Highlights.

Możesz potraktować swoje konto na Instagramie jak portfolio, korzystając z funkcji Instagram Story Highlights. Instagram Story Highlights to świetne narzędzia do skutecznego promowania firm na Instagramie. Możesz zachować swoje najlepsze treści tam, gdzie mają one znaczenie. Bezpośrednio nad posortowanymi zdjęciami masz miejsce na 4 różne wyróżnienia historii Instagram. Upewnij się, że odpowiednio zarządzasz tą przestrzenią. Jeśli dodasz więcej niż przydzielone 4 podkreślenia, zobaczysz zmianę w istniejącej zawartości. Uważaj, jak wszystko układasz. Po prostu dotknij i przytrzymaj funkcję Instagram Stories Highlight dla zdjęcia, które chcesz wyświetlić. Wybierz „Edytuj podświetlenie”. Kliknij zakładkę „Archiwum”, aby uzyskać dostęp do całej zarchiwizowanej zawartości. Po stuknięciu tutaj, aby dodać historię, kończysz.

Podsumowanie.

Wiele z tych sztuczek Instagram zajmuje kilka sekund, aby użyć, gdy już zorientujesz się, jak poruszać się po nich w aplikacji lub na komputerze. Trochę pracy idzie długą drogą, jeśli chcesz zwiększyć swoją popularność i potencjał na Instagramie. Upewnij się tylko, że używasz właściwych treści dla mediów społecznościowych. Użyj tych sztuczek Instagrama, aby poprawić swój marketing w mediach społecznościowych.